marki kosmetyczne

Sieć Kontigo jeszcze bliżej klientek

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo uruchomiła w marcu akcję „Kobiety Kobietom”. W jej ramach marka chce jeszcze mocniej łączyć swoje klientki i angażować je w aktywności mające na celu dbanie o relacje, wzajemne wsparcie oraz inspirowanie się. Przedsięwzięcie uwzględnia trzy główne filary: specjalną promocję z okazji Dnia Kobiet, wizerunkowe wsparcie marek kosmetycznych tworzonych przez wyjątkowe kobiety oraz akcję CSR na rzecz Centrum Praw Kobiet.

Koncept Kontigo powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. – Kobieta znajduje się w samym centrum zainteresowania Kontigo i jest wpisana w DNA naszej marki, stąd też od początku naszej działalności staramy się doceniać nasze klientki i budować wśród nich poczucie własnej wartości. „Kobiety Kobietom w Kontigo” to kolejny krok, który ma na celu realne, codzienne wsparcie kobiet – nie tylko duchowe, ale też praktyczne – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżerka ds. marketingu w Kontigo.

Trzy filary dla Kobiet

Akcja „Kobiety Kobietom” została zaplanowana na marzec, który jest jednoznacznie kojarzony z miesiącem kobiet oraz celebracją siły kobiecości. Kontigo zaplanowało na ten czas trzy główne filary działań.

Pierwszy z nich dotyczy bezpośredniego świętowania Dnia Kobiet. W dniach 4-8 marca trwała promocja związana z uruchomioną niedawno „wySPĄ Kontigo”, czyli wirtualnym SPA na stronie Kontigo. W tym czasie obowiązywała promocja do 50 proc. na wszystkie kosmetyki z internetowego SPA. Dodatkowo w czasie trwania promocji, do każdego zakupu Kontigo dodawało kody rabatowe -25% na wszystkie rytuały SPA dla klientek Kontigo oraz ich przyjaciółek.

Ponadto w marcu Kontigo eksponuje w swoich kanałach komunikacji dostępne w tej sieci polskie marki kosmetyczne, stworzone przez wyjątkowe kobiety. Klientki sieci mogą poznać w tym miesiącu historie wybranych marek oraz ich twórczyń, a także skorzystać z promocji na prezentowane serie kosmetyków.

W drugiej połowie marca Kontigo rozpoczęła długofalową współpracę z Fundacją Centrum Praw Kobiet,  której misją jest przeciwdziałanie wszelkim formom przemocy i dyskryminacji kobiet w życiu prywatnym, publicznym i zawodowym. – Nasza pierwsza akcja na rzecz Centrum Praw Kobiet miała miejsce w listopadzie w zeszłym roku, kiedy przekazaliśmy Fundacji – w ramach symbolicznego wsparcia kobiet w trudnych dla nich chwilach – całość zysku z jednego dnia. Od tego czasu prowadziliśmy rozmowy na temat stałej współpracy. Jej pierwszą odsłoną jest akcja „Podziel się pięknem”, trwająca od 8 do 29 marca. W tym okresie nasze klientki mogą kupić wybrane produkty z naszego asortymentu za symboliczną kwotę 5,99 zł, które potem zostaną przekazane potrzebującym kobietom, podopiecznym Fundacji – dodaje Magdalena Dąbrowska z Kontigo.