okulary korekcyjne

W Magnolia Park otworzył się nowy salon optyczny

Zbadasz wzrok w gabinecie okulistycznym i dobierzesz oprawy korekcyjne, okulary przeciwsłoneczne i soczewki. W Magnolia Park od dziś działa nowy salon optyczny Family Optic. To marka należąca do grupy Avenir Medical Poland. Z okazji otwarcia zaplanowano atrakcyjne promocje, w tym darmowe badanie wzroku.

W nowym salonie optycznym Family Optic znajduje się gabinet okulistyczny, w którym wykwalifikowana kadra profesjonalnie zbada wzrok za pomocą wysokiej jakości sprzętu diagnostycznego. Na podstawie wyników badania doradcy pomogą dobrać odpowiednią metodę korekcji wzroku.

Regularne badanie

Zgodnie z zaleceniami takiemu badaniu noszący okulary lub soczewki powinni poddać się przynajmniej raz w roku, bez względu na to, ile mają lat. Regularnie badać powinny się też te osoby, które nie potrzebują korekcji wzroku. – Oczywiście, kontrolne badania są bardzo ważne, jednak zdarza się, że trudno nam znaleźć na to czas. Wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów i u nas można to zrobić także podczas zakupów. To wygodne i z korzyścią dla naszego zdrowia – zachęca Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.

Na wizytę można umówić się w salonie, telefonicznie lub stronie internetowej Family Optic. Dziś (piątek) i jutro (sobota) będzie można przebadać swój wzrok za darmo. To jedna z atrakcji, którą przygotował Family Optic dla klientów z okazji otwarcia. Czekają na nich również specjalne rabaty i akcje promocyjne.

Poza badaniem wzroku w Family Optic dobierzemy też rodzaj i kształt opraw, by jak najlepiej spełniały swoją rolę oraz zapewniały dobry wygląd. Pomogą w tym wykwalifikowani pracownicy salonu. W ofercie Family Optic dostępne są okulary największych światowych marek: Ray-Ban®, Vogue, ICON, Dolce&Gabbana, Solano, Armani Exchange, Prada, Oakley®, Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren, Emporio Armani.

W Family Optic znajdzie się także punkt sieci Twoje Soczewki, oferujący wiele rodzajów soczewek kontaktowych od znanych producentów. Wśród nich są m.in. MonoVision®, Johnson&Johnson (Acuvue), Alcon, Cooper Vision. Można także skorzystać z Karty Stałego Klienta Twoje Soczewki.

Family Optic to kolejny uruchomiony w tym roku salon optyczny w Magnolia Park. Niedawno otwarty został Kodano Optyk. Łącznie w centrum handlowym jest osiem salonów optycznych. – Naszym celem jest maksymalna rozbudowa oferty w tym segmencie i zaspokojenie nawet najbardziej wyjątkowych wymagań klientów. Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z Family Optic. Nasi klienci mają naprawdę szeroki wybór opraw i soczewek kontaktowych, dzięki któremu łatwiej znajdą to, czego potrzebują i w czym się dobrze czują – tłumaczy Joanna Sawośko-Duda.